Tuesday, July 20, 2010

Aku Naik Pelamin





Kali ini nak cerita cikit tentang pengalaman aku naik pelamin…opss tapi jgn salah paham naik pelamin nie bukan aku yang bersanding tp jadi pengapit sahaja..huhuhu…di pendek kan cerita nya, baru-baru nie aku telah di tawarkan menjadi pengapit sebelah abang ipar aku iaitu Sharma, satu-satu nya abang ipar aku untuk kehidupan aku di dunia ini. Tawaran yang aku terima nie adalah kali ke3 tau baru aku setuju nak jadi pengapit..mula sekali aku di tawarkan jadi pengapit untuk abang aku time dia kawen dahulu, malang nya aku tak dapat hadirkan diri time majlis penikahan dan persandingan mereka. Sedih sangat mesti abg aku dengan akak ipar aku itu marah dekat aku kan. Kepada Abang Anas dengan Kak Sa, jangan simpan dendam tau..pasni tak dating pulak kat wedding mizie nanti..hahahaha…tawaran ke2 aku jadi pengapit nie dari Abang Jie iaitu abang kepada bekas teman wanita aku, Siti Zulaiha. Aku bukan nak tolak segan lar, dah ar tak kenal orang..hehehehe…kepada family siti, mizi mintak maaf lar yerk tak dapat tunaikan permintaan semua. Dan akhir sekali permintaan dari akak aku sendiri…aku terima akhirnya walaupun xpernah ada pengalaman jadi pengapit nie hah…huhuhu…so nie lar aku time jadi pengapit hehehehe….

1 comment: